Studentiem un darbiniekiem
Latvijas Universitāte
  • Akadēmiskais centrs
    • LU.LV
    • lv
    • en
    • Pētnieciski projekti Latvijā
      • Tekošie projekti
      • Pabeigtie projekti
    • Pētnieciski projekti ārzemēs
      • Tekošie projekti
      • Pabeigtie projekti
    • Zinātniskā literatūra par rakstura audzināšanu Latvijā
      • Latviešu valodā
      • Angļu valodā
    • Pētniecības rīki
      • Zinātniskās literatūras izpētes resursi
      • Datu vākšanas instrumenti
    • Starptautiskās biedrības
    • Konferences
      • Ikgadējās konferences
      • Vienreizējās konferences
    • Citas iniciatīvas
    • Glosārijs
    • Skolu direktoriem
      • Rakstura izglītības ietvars
      • Rakstura audzināšanas 11 Principi
      • Sadarbībai ar ģimenēm
      • Skolu pašnovērtēšanas rīki
    • Skolotājiem
      • Skolotāja nozīme un misija
      • Metodiskie materiāli
      • Programmas skolām
      • Skolotāju izglītība
    • Ģimenēm
    • Atvērtie tiešsaistes kursi
    • Video materiāli
    • Tikumiskās audzināšanas programma
      • Ievads programmai "e-TAP"
      • Metodiskie materiāli skolotājiem
      • Pirmsskola (3. posms)
      • 1. - 3. klase
      • 4. - 6. klase
      • 7. - 9. klase
      • Rīki programmas izmantošanai
    • Jaunumi
    • Kontakti
    • Par projektu “e-TAP”
    • Par projektu “Arete research”
    • Projekta blogs "Arete school"
    • Jubilee Centre blogs "Virtue insight"
    • Pētnieciski projekti Latvijā

      • Tekošie projekti
      • Pabeigtie projekti
    • Pētnieciski projekti ārzemēs

      • Tekošie projekti
      • Pabeigtie projekti
    • Zinātniskā literatūra par rakstura audzināšanu Latvijā

      • Latviešu valodā
      • Angļu valodā
    • Pētniecības rīki

      • Zinātniskās literatūras izpētes resursi
      • Datu vākšanas instrumenti
    • Starptautiskās biedrības
    • Konferences

      • Ikgadējās konferences
      • Vienreizējās konferences
    • Citas iniciatīvas
    • Glosārijs
    • Skolu direktoriem

      • Rakstura izglītības ietvars
      • Rakstura audzināšanas 11 Principi
      • Sadarbībai ar ģimenēm
      • Skolu pašnovērtēšanas rīki
    • Skolotājiem

      • Skolotāja nozīme un misija
      • Metodiskie materiāli
      • Programmas skolām
      • Skolotāju izglītība
    • Ģimenēm
    • Atvērtie tiešsaistes kursi
    • Video materiāli
    • Tikumiskās audzināšanas programma

      • Ievads programmai "e-TAP"
      • Metodiskie materiāli skolotājiem
      • Pirmsskola (3. posms)
      • 1. - 3. klase
      • 4. - 6. klase
      • 7. - 9. klase
      • Rīki programmas izmantošanai
    • Jaunumi
    • Kontakti
    • Par projektu “e-TAP”
    • Par projektu “Arete research”
    • Projekta blogs "Arete school"
    • Jubilee Centre blogs "Virtue insight"
  •  
  • Studentiem un darbiniekiem
  •  
  • Akadēmiskais centrs
    • LU.LV
    • lv
    • en
  • ARETE Research
  • Pārnese izglītībā
  • Skolu direktoriem

Skolu direktoriem

Šajā sadaļā ietverti materiāli, kas varētu būt noderīgi skolas vadītājiem, kuri vēlas vairāk uzzināt par iespēju īstenot vērtību un tikumisko audzināšanu savās skolās plānveidīgi, reflektējoši un pārdomāti, nevis stihiski un reaģējoši.

  • Rakstura audzināšanas ietvars
  • Rakstura audzināšanas 11 principi
  • Sadarbībai ar ģimenēm
  • Skolu pašnovērtēšanas rīki
  • Glosārijs

  • Skolu direktoriem

    • Rakstura izglītības ietvars
    • Rakstura audzināšanas 11 Principi
    • Sadarbībai ar ģimenēm
    • Skolu pašnovērtēšanas rīki
  • Skolotājiem

    • Skolotāja nozīme un misija
    • Metodiskie materiāli
    • Programmas skolām
    • Skolotāju izglītība
  • Ģimenēm

  • Atvērtie tiešsaistes kursi

  • Video materiāli

  • Tikumiskās audzināšanas programma

    • Ievads programmai "e-TAP"
    • Metodiskie materiāli skolotājiem
    • Pirmsskola (3. posms)
    • 1. - 3. klase
    • 4. - 6. klase
    • 7. - 9. klase
    • Rīki programmas izmantošanai
Latvijas Universitāte
Ranked badge
Ranked badge
© 2023 Latvijas Universitāte. Visas tiesības aizsargātas
Sīkdatnes